sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Stand back fancypants!

Huh huh. Eilen oli aivan mahtava ilta. Kaikki rakkahimmat saman katon alla, paitsi yksi muru puuttui. Pihalla istuskellessani mietin vain, että olisipa Kreetta täällä. Mutta onneks kohta nähdään. Hih. 
Ihmeellistä draamaa taas sai jotkut aiheutettua ja sen seurauksena muutama hyvä tyyppi lähti aikasin pois. Kesken iltaa häivyttiin osan porukan kanssa Parolan paikalliseen yhdelle. Oh god, minne me oikein mentiin. Mä olin ihan ihmeissäni, että sielä edes asuu niin paljon ihmisiä kuin pubissa oli porukkaa. Sielä näkyili pitkästä aikaa mun yläaste atk-kamu Miia, joka on aivan huippu! Välillä sitä vaan toivoo, että olis vieläkin yläasteella ja asuis vielä Parolassa ja kaikki olis helppoo. Nojoo, lähdettiin takas Mikolle taksilla, jota ajoi Hattulan ääniharava. Matkaa oli ehkä kilometri, jos sitäkään. Mutta Niksu sai päähänsä tilata sen taksin, en kuitenkaan halua valittaa, mutta..... :D Ei vaan. Näin jopa yhdet huikeet viikset, sitähän mä toivoinkin. Samainen viiksijäbä eli Markus pelotti mua pyörimällä hyljeasussa tanssilattialla. Näytti siltä, että asun sisällä olis ollut kaksi ihmistä taistelemassa, mutta lopulta selvisi ettei puku mennyt päälle niinkuin piti, joten se oli ameebahylje. Joka tanssi gangnam styleä ja veti muita huikeita mooveja. Mun asu jäi arvoitukseks. Olin Lady Gagan, Harry Potterin ja noidan sekoitus. Noitahatun jätin pois lopulta, koska se ahdisti samoin kuin tekoripset, jotka kävin kesken illan repimässä irti. Oli kyllä tarkoitus olla Gaga, mutta lopulta musta sitten tuli se Potteri, koska mua ei enään muuksi kutsuttukkaan. Ah, mä kyllä rakastan noita tyyppejä niin paljosti. Mulla on parhaimmat ystävät. 
Tää on taas näitä mun ja Lylyn JEE BILEET-kuvia...........
Ja tähän perään laitan vähän kuvia tältä viikolta. 

4 kommenttia:

  1. Mäkin aattelin eilisillan, että voiii kun olisin siellä pippaloissa teidän kanssa!!!!:--( mut enää 53 yötä!

    VastaaPoista
  2. haastoin sut mun blogissa (:
    http://millapiirtaa.blogspot.fi/2012/11/haastis.html

    VastaaPoista
  3. Mäkin teen aina ihan samanlaisia tollasia vaahtokarkkikaakaoita!! :-D Oikeesti parhaita ikinä, kui siistii nähä etten oo ainoo joka on tajunnu tän palan taivasta kupinpohjalla :-)♥

    VastaaPoista
  4. Niin Kredu, ei enään kauaaaa! ihanaa. oojee, kiva juttu täytyy käydä tsekkaamassa! ja joo namnam, jossain näin kuvan jostain kaakaohommasta missä oli vaahtiksia ja mun oli ihan pakko kokeilla. niin herkullista!

    VastaaPoista