perjantai 23. marraskuuta 2012

Syö papu

MORO! Tää mimmi sai ajokoulut nyt ajettua eli kakkosvaihe on nyt suoritettu. Joo mä oon samalla kannalla sen rahastuksen kanssa. Mikä siinä maksaa niin helvetisti? Mutta eri mieltä oon siinä turhuudessa. En sitten tiedä mitä teille on opetettu sielä vai onko opetettu yhtään mitään? Mutta mä ainakin opin uusia juttuja ja mulla oli jopa kivaa. Tahtoisin mennä uudestaan suorittelemaan niitä juttuja. hih! 
Tänään olin tosiaan suorittamassa taloudellista ajoa. Noottia tuli kevyen liikenteen huomioimisesta ja ajonopeudesta, hups. Mutta muuten meni oikein hyvin. Jee, en oo enään ihan niin stressiapina ratin takana kuin ennen. 
Keskiviikkona käytiin Sirun kanssa moikkailemassa mummia ja ukkia pitkästä aikaa. Mummi teki lättyjä ja saatiin nimpparilahjat. Ja vietiin tietty ukille sen isänpäivälahja myöhässä. 
Löysin tänään aivan mahtavan hajuveden! Täytyy venata kahden viikon päähän ja etsiä samainen laivalta taikka Tallinnasta, jihuu! Huomenna lähdetään luultavastikkin ettiin Ideaparksusta Eikalle lomavaatteet :'D 
Enkä saa kuvia tähän laitettua, koska näköjään tallennustila on loppunut.......huoh. Sumplin sen asian kuntoon varmaankin heti huomenna. Mutta nyt meen odottamaan Salkkareitten alkua ja sen jälkeen pistän porkkana,kurkku ja dippijutut sekä Twilight - Houkutuksen tulille! WUHUU! 
Ps. Paniikki iskee, koska meiän auton radio ei toimi ja mun Stepan levy jumittaa sielä sisällä, apuaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti