sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Moi faija, mä oon sun Saija

Hyvää iskänpäivää minun Isille ja kaikille muillekkin isille! Juurikin palattiin isänpäivänvietosta ja nyt saa alkaa sunnuntai-illan löhöilyt. Ellen vallan innostu ja lähde potkimaan jalkapalloa, oivoi kunpa innostuisin. 
Iskällä oli kyläilemässä myöskin Henna ja aina niin ihana Rasmus. Hihi. 
Eilen mentiin tyttöjen kanssa ensin keilaamaan ja sitten syömään Fresnoon. Mä olin keilauksessa johtava kuningas pitkän aikaa kunnes Essi näytti todelliset taitonta ja hurautti mun ohi :---( oon huono häviäjä. Fresnossa vedin alkupalaks mustekalarenkaita, naaaaaaaaam! Ja pääruokana Ceasar salad, NAM. Herkkusalaatti siis niiiiiin hyvää. En malta odottaa ens kuun laivareissua, koska just siltä laivalta saa parhainta sitä. Lähen laivalle vaan syömään, joo oon possu. 
Mut nyt meen miettiin lähdenkö mä juokseen pallon perässä vai en. Palailen luultavastikkin huomenna mun uusien ostoksieni parissa! BYE. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti