sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Jahas, että sellaiset Minin jamit ja jatkot

Mä oon kyllä sitä mieltä, että tän kesän tärkeimmät menot on menty. Summer up, Linnanmäki x2, Wanaja Festival, Ämyrock ja Minin jamit. Vielä olis elomessut, mutta ne on vähän eri juttu ja sielä otetaan rennosti ja kierrellään kojuja. 
Mun kotona on nyt ihan älyttömän sotkusta ja ahdistavaa, mutta millään ei huvita siivota eikä mitään. 
Mutta eilen oli ihan mahtava päivä ja ilta. Lähdettiin katsastamaan Hämeenlinnan minin meininki ja skeittikisat. No millaista tunnelmaa tollaselta jutulta voi odottaa kuin mahtavaa? Aurinko porotti suoraan kohti ja hiki virtasi vaikka istui vaan paikoillaan. Oli pikkusii, oli isoja, oli naisia ja miehiä, tyttöjä ja poikia. Tosin yksikään tyttö ei kisannut. Meitä viihdytti myös minin ohi juoksevat maratoonarit! :'D Ja mä tapani mukaan nolailin itseäni. Lähdettiin vessaan Nesteelle ja mä jäin rynkyttämään vessan ovea ja hoin "aukee, aukee, aukee". Kunnes sitten joku mies ulostautui vessasta pää punaisena ja kaiffarit hirnui vieressä. Kiitos. Tän jälkeen lähdettiin hetkeks viettään aikaa Verkatehtaan pihaan, mistä siirryttiin sitten Suistolle tanssimaan ja urpoilemaan ja tietenkin kuuntelemaan IHA SAMAA :D:D Kolmen aikoihin jostain syystä sain oikein mahtavan idean, että nyt kävellään kotiin. Vaikka satoi kaatamalla ja taivaalla salamoi. Matka meni kuitenkin sutjakkaan ja mun vaatteet on vieläkin kosteat. 
Nyt laitan Stigit soimaan ja laitan teille vähän kuvia :). Huvittava ilta kertakaikkiaan. 
Ensi vuoden kisoja odotellessa! 

2 kommenttia:

  1. ihanan kesäisiä kuvia :-)tykkään blogistasi!

    http://apassionblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista