tiistai 12. kesäkuuta 2012

Valmistumishehkutukset!

Joo siis tänään mun aamu lähti niin hienosti käyntiin. Sain kuulla jotain niin ärsyttävää, että mietin sitä koko päivän. Siis maailmassa pystyy olemaan niin helvetin typeriä ihmisiä. Ajatelkaa joskus. 

Mutta joo, koska mua ei vielä niin hirvittävästi väsytä, ajattelin tulla lesoomaan tänne mun valmistumisellani. Jos jotkut ei sitä vielä tiennyt niin tästä mimmistä tuli maalari :-----). Tosin enpä ainakaan näillänäkymin vielä ainakaan ole alalle jäämässä. Muistanette varmaankin sen opinnäytetyön mitä saitte täältä blogista seurata? Siitäkin sain sitten ylläripylläri kiitosta. Sain nimittäin kirjastipendin juurikin opinnäytetyöstä. Kuinka siistiä! Mä oon ollut aina ihan surkimus. Ikinä en oo mistään stipendiä saanut. Kolmosella sain hymytyttöpatsaan, mutta senkin päätti luokkakaverit eikä opettajat :'D. Joten kovasti kiitoksia, jee! 
Siis meikä joka meinas luovuttaa monessa vaiheessa. Itkua koulunpenkillä sekä himassa. Ei voinut vähempääkään kiinnostaa, mutta BUUUJAAAAHHH!! Tässä sitä kekkuloidaan ja mietitään mites tästä etiäpäin. Jag vet inte sanois ruotsalainen. Suorastaan ahdistaa kun ei ole enään mitään odotettavaa kuten koulujenalku. Mulla on kyllä pieniä suunnitelmia, mutta niitä pitää suunnitella ja pohtia tarkoin. Josko mä nyt selviäisin kesän ylitse ja sitten toimin. 

Tänään oli vapaapäivä ja sen vietin Lintsillä kirmaten ja kiljuen! Pistelen jotakin kuveja vähän myöhemmin. Huomenna taas iltatöihin ja torstaina luultavastikkin moikkaileen pikkuveljee rippileirille ellei joku ole iskenyt mulle iltavuoroa sillekkin päevälle. Peukut pystyyn, että NOT. 

Hyvää yötä! 

Ps. 
Tässä erittäin innokas työntekijä töihin lähdössä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti