sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Rasmus 1v ja aikainen valmistujaislahja

Iltaa tänne. Mun täytyy aloittaa eilisen kertaamisella, koska mua pyydettiin kirjoittamaan siitä tänne. Bill ja Will halusivat mun blogiin, joten kunniamaininta myönnettäköön. Kuvia mulla ei ole niistä henkilöllisyyden salaamisen takia. Bill haki mut illalla kyytiin ja käytiin heittämässä vähän rinksaa. Käytiin Abc:llä, että sain maksettua Willille velkani. Will istui kiltisti pelkääjänpaikalla. Minä takapenkillä. Kiintoisaa. Ostin Billille vähän myöhässä syntymäpäivälahjan, tripin ja dinosauruksen. HIHIII. 

Tänään äiti soitteli mulle päivällä josko lähtisin viemään papan haudalle kukkasia. Minähän lähdin. Kukkasten mukana tuli söpö koru, minkä äiti halus antaa mulle. Hahah, huomaatte varmaan, että mä kovasti viihdyn äitini ja siskoni kanssa? :D Niiden huumori vaan aina natsaa omaan niin hyvin ja onhan ne nyt ihan mahtavia tyyppejä, puspus. 
Äitee osti mulle myös valmistujaislahjan jo nyt. Sitä oon tässä jo aika pitkään kuumotellut ja pyydellyt lahjaksi ja nyt haettiin. RINKKKKKA, jipiii! (Huom. sain joo Jompelta ja sen rinkankäytöstä jonkinlaisia vaikutteita aikoinaan). Matkalaukkuun menetin lopullisesti hermot viime joulukuussa. Espanjassa kun raahasin sitä perässäni niin 666. Meni sitten niin hermot kun hidastelin laukun takia, joka ei todellakaan suostunut kulkemaan kunnolla. Se oli kumossa ihan kokoajan. Josko tää helpottaisi mun matkustamistani? En millään malta odottaa, että pääsen käyttään ensimmäisen kerran! Tekisi mieli nytkin pitää tota vaan selässä <3__<3
Papan haudalla vierailun jälkeen tulin kotiin suihkuun ja lähdettiin melko nopsaan Rasmuksen 1-vuotis synttäreille. Itse sankari nukkui kun saavuttiin paikalle, mutta hetken päästä se tuli reippaasti posket punoittaen vieraitten pariin. 
Lahjaksi vein söpön möhköfantin!
Nyt tää lähtis pois koneelta ja sillee. Hyvää yötä :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti