keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Crete calling, bitches

Suoraansanottuna tää päivä on omistettu täysin stressille, pelolle ja ahdistukselle. Mun mahaa suorastaan särkee , koska mä stressaan huomista lentokoitosta niin paljosti. Yök. 
Tänään aamulla heräsin kamalaan uneen. Olin jo aikasemmin illalla ennen nukkumaanmenoa miettinyt, että PASSI pitää muistaa. Jep. Enpä sitä illalla muistanut laukkuun laittaa. Mutta onneksi on olemassa alitajunta<3.  Suuret kiitokset sille, nyt passi lojuu mun käsimatkatavaroissa. Tosiaan mun unessa lähdin Marrun kanssa Kreikkaan ja unohdin passin. Huomasin sen vasta lentokentällä ja mulla oli enään tunti aikaa nousta koneeseen. Soitin äitille ja iskälle, jos jompikumpi pääsisi sen tuomaan, mutta ei. Hyi, pystyin oikein tuntemaan sen ahdistuksen ja pettymyksen kehossani. Mä en päässyt lähtemään matkaan. Aamulla sitten heräsin siihen ja kipitin samantien hakemaan passin! 
Rinkka on melkolailla pakattu, mutta osa vaatteista on vielä kuivumassa. Mutta niin siistiä, ihanaa! Voin jo tuntea sen lämpöisen puhalluksen koneesta ulos astuessa. Ja se kuuma hiekka varpaita polttelemassa. Enkä malta odottaa, että pääsen taas urpona perus turistina keräämään simpukoita. Niitä samoja pikkuisia säälittäviä simpukoita, mitä pikkusena mulla oli purkillisia kotiin vietäväksi. Okei myönnetään, saattaa niitä vieläkin vahingossa tipahdella laukun pohjalle ja kulkeutua kotiin. :) Mutta eikös se kuulu asiaan? Ja eniten mulla on ollut ikävä niitä ihania aamupalahetkiä. Ihanaa sämpylää, hyvää juustoa ja tomaattia ja kaikenlaista herkkua! OI KREETA, TÄÄLTÄ MINÄ TULEN! Mun vakkariruokiin kuuluu mustekalarenkaat taikka lonkeroiset (oumama!) Pakko saada HETI! 
Mulla on ihan kamala pelko perseessä, että unohdan kameran kotiin :'D Toivotaan, että niin ei käy. Muuten on loma pilalla. Haha, aika pienestä sekin voi mennä pilalle, mutta jöö! 
Aamulla pitää vielä selviytyä hetkeksi koulunpenkille, joten meen nukkumaan än yy tee nyt. Palaillaan viikon päästä :------------) Helileijjakkaa! 
Lomafiilikset!
Kirpparilta, 1€
Miikka kävi piirtämässä mulle kuulemma marsun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti